Alina

Millä ajetaan reki vai kärry ?

Riekki

Hei, mihin mennessä huomenna pitäisi olla treenannut, ettei ole uran tekijöiden tiellä? Tekisi mieli tulla osan porukan (pentujen) kanssa kokeilee, miten sujuu kun muita koiria uralla. Mutta osan voisi sitten treenata, kun muita ei uralla. Ihan kovin aikaisin aamulla ei kykene lähtee, kun joka aamu muutenkin jo 4-5 aikaan herätys 😇. Vai onko parempi suosiolla tulla vasta sunnuntaina 🤔

JoZu

Saattaa olla että tämän viikonlopun jälkeen rekiajot on ajettu joten uria ei varmaan enää hirveesti huolleta rekikuntoon 🤔

Riekki

Kiitos tiedosta, tullaan koko poppoolla 😊

Länsi-Suom

Hei! Ensi sunnuntaina 3.9 Jämillä järjestetään Pirkan hiihto ja 9.3 lauantaina järjestetään Reppuhiihto. Kyseisinä päivinä 15km pitkä lenkki ei ole käytettävissä valjakoille ja muilla reiteilläkin on syytä noudattaa erityistä tarkkaavaisuutta.

Säät jatkuvat epävakaina. Öisin lämpötilat käyvät pakkasella, joten toiveena on että reiteillä ajettaisiin aamuisin pakkasten aikaan. Jos päivisin on lämmintä, ja ura pehmenee, niin uraan jää jalaksien jäljet ja koirien tassujen jäljet, jotka jäätyessään ovat vaarallisia koirille ja tekevät urasta epämukavan ajaa.

Kiitos.

Länsi-Suom

Seuraavanlainen viesti tuli seuralle:

”Moi, jos teillä on tänään jämillä ajelua ja kaksi kääpiösnautseria eksyy eteen, niin laitattehan ilmoitusta minulle. Eilen puolen päivän aikaan lähtivät kotipihasta Jyllistä ja illalla kuuden aikaan on nähty Jämillä elämyskodalla. 0405786580”

Wilma ilmoittautui out

iltavuoro, tuun pikaseen ja hieman ennen 11 että kerkiän töihin 😄

Pia ilmoittautui in

Pe-la välille luvataan aika reippaasti lunta. tietoa lanataanko urat la aamuna?